Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 8 Mac 2012

Konon-Konon

Haiii Selamat Petang sumerr..

Lama aku tak bercerita kat sini.

Alarr korang bukan nak dengar aku cite pun kan.

Minggu lepas dan minggu ni aku gase,

Minggu yang betul-betul pack ngan keje.

Macam tak cukuk kaki tangan kalo tetibe datang keje yang melambak.

Konon-konon melambak le tuh..

Hahaha takde lah melambak sangat pun, tapi bila dah dengan keje kene 

pokus ngan keje lah kan.

Boss pulak manjang nak ade je kat opis ni, so aku wat2 dan kena wat la keje tu.

Kang ko kate aku ngular plak kan, makan gaji bute jer. Hahaha

Sebab-sebab aku kena siap kan keje ni sebab aku memang nak bercuti.

Haa bile lagi aku nak habes kan cuti kan??

So marilah kite menghabiskan cuti untuk taun 2012 nih.

Tahun lepas aku tak banyak amik cuti lelama nih.

Cuma cam satu dua hari jek.

Tu pun sebab bercuti dekat-dekat jer.

Tahun ni haa memang aku nak amik lebih-lebih sikit cuti.

Lebih dari 1 mingguan.

Mungkin esok atau lusa last aku hadap keje kat opis nih.

Hati ni berkobar2 nak cuti dah nih...

Sila jeles lelaju eh korang!!!


Kat mane aku nak bercuti ....

itu adalah rahsia....


.......................................................................


Tak rahsia sangat kang korang kata aku ni poyo plak..

Heheh meh aku rahsia kan dulu k...

3 ulasan:

  1. cik fi nak bercuti mane? nak tahu2...huhu

    BalasPadam
  2. macam jauh je tpt holiday tu :)

    BalasPadam
  3. Ayumi Comot : katekan rahsiaaaa ^_^




    Liza Razak : InsyaAllah ... mungkin jauh malah dekat hehehe

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...