Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 20 Mac 2012

KLEBANG

Selamat petang korang?

Dah lunch belom nih?

Yang belom tu mesti perut tu tengah menyanyi kan.

Aku pun lom nak lunch lagi.

Baru habes siap keje.

K tu just intro je k.

Kembali kepada cerita asal balik.

Petang semalam aku balik keje awal sikit dari biasa.

Dalam 4sengah camtu aku dah cabut balik guma.

Dah tu aku pun sampai uma angkat baju kat penyidai.

Terus mandi manda. Dengan niat hati nak lipat baju-baju yang setengah bakul tu.

Pas aku mandi member aku kol ajak pi minum petang.

Ceh minum petang tak tahan bunyik nyer.

Aku terus lah besiap (niat lipat baju diabaikan)

Member aku kate minum kat area sini jelakan.

So aku kata argh ko tipon aku semata-mata ajk minum kat area sini ape kelas jah!!

Dah tu aku pon bersuara lagik, alang-alang tu jom la g klebang ke kan.

Ley tengok2 kapal selam tu.

So kitorang pon gerak n sampai sane dalam 6.20 camtuh.

Terus la mengfollow kite depan tu ke temapat kapal selam tu diletakkan.

Tapi malang dah tutup dah sabab sampai kol 6ptg je waktu melawat.

Jadik tengok dari jauh je la.

Sekali tengok cam besi buruk yang dok kat tengah lautan pasir.

Dah lah jalan ke kapal selam tu berpasir, kalo naik motor maun hidu pasir jelahkan.

Sib bek nek keta(maju sikit lah)

Pastu patah lah balik lepak kat Dataran 1 Malaysia Klebang tu.

Ingat nak gak dok tepi pantai yang dah di tambak tu, tapi tak sempat, tengok aje dari jauh.

Kitorang dok kat gerai kat tepi-tepi tu, ramai gak orang.

So member aku tu order satay ayam 10 cucuk ngan air Tea.

Aku plak order Cendol jerk.

Tapi memang sedap cendon ngan satay nyer.

Tapi tak sedap tang rege nyer.

Bukan sebab aku kedekot ke hape.

Tapi macam tak kena cam rege plak, yelah mungkin tak agak2 rege cam tuh.

Total semua Rm 11.50.

Aku ingatkan rege bajet2 cam kedai tepi jalan jer.

Sekali bayoo haaa... Opsss cenggituh plak..

Tapi takpelah makanan lagik pon.

Nasib baek sumenyer sedap kat tekak aku.

So sesape yang lom g melawat Dataran 1 Malaysia tu moh lee pegi.

Aman damai je kat sane, sesuai untuk keluarga bersantai.

Yang bercouple pon okey gak sesuainyer..hahahaha

So dalam 7.20 cam tu kitorang pun beredar sebab dah nak Magribkan.

Gambar memang xder... Malas nak amik sebab aku mals!! 


Sekian ^_^




IHSAN GOOGLE













2 ulasan:

  1. oohhh rindunya nak g klebang,,

    rindu pada klebang yg dulu2..

    pantai kat sebelah jalan raya je..

    skang nie.. mak aiii jauh bebenor...

    BalasPadam
  2. c.moon; skang kete dah ley masuk betol2 kat tepi laut tu yang dah di tambak tuh...tak lah jauh dah...pantai tambak ^_^

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...