Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 12 Mac 2012

KEPUJIAN DINANTIKAN

Dengan bangganya aku gase cam nak terbang skang jugak.

Hahaha sila jeles laju-laju ok..

Aku dah bermula bercuti so korang pulak camner??

Meh la kite habeskan cuti tahun yang tak cam cuti tahun sangat la kan.

Pagi tadi aku sampai jer opis dengan semangat yang kobar-kobar.

Sebab kurasakan semua kerja dah beres.

Cuma ada satu dua jer yang temeh-temeh.

Tapi skang dah dah boleh rilex sambil type entry ni.

Bila sume yang temeh aku dah settle kan haruslah dpat kepujian.

Kepujian yang sangat-sangat di nantikan dari mulot boss.

Ayat eh macam nih

" Semua keje dah beres so, awak dah boleh balik sambung cuti awak"

Haaaa terujee sangat wei..

Sila korang jeles okey!!

Korang jangan nak ngulau sangat eh sambil wat keje.

Heheh sila buat keje korang tu sampai muntoh ijo tau.

Camni aku senyum tau!!


Aku terus nak tersenyum cam kucing tu la kalo ayat camtu dah kua kan.

Terus rase nak shutdown pc ni lelaju.

Tapi nak kasi korang jeles aku type dulu la ape yang patut.

Hehehehe...

K..sila ampunkan aku kalo korang terase k.


----Jom Balik Sambil Nyanyi Lagu NegeraKu----

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...