TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 21 Mac 2012

CINTA MANUSIA

google sudaa


Ada apa ngan cinta?

Bagi aku lah kan, cinta ni memang tak kenal sesapa pun.

Yeah cinta tu lahir dari hati tulus ikhlas.

Ce ko tanya hati ko tu, betul2 ke cinta kat manusia esp boy/gurlz korang ar.

Tapi kadang-kadang karut gak cinta manusia nih.

Masa kau bercinta segala bagai ko janji.

Janji tak curang?

Janji setia bagai?

Janji sehidup semati?

Janji mati sesame?

Janji nak itu ini bagai?

Fuhhh gile kan cinta??

Cinta mana nak kenal usia tua ke muda.

Cinta pandang pertama pulak pun kadang2 ley gak jadik karut.

Yang betul-betul cinta, cinta yang lahir dari hati yang ikhlas dari 2 hati.

Kalo takat ko cinta-cinta monyet sudah2 lah.

Ape ade ngan cinta monyet nih.

Sebab kalo cinta monyet ni, tu ko jadik cam ala-ala monyet.

Hebatkan kalo sesape dah kena panahan cinta.

Huahuahuahua...

Makan tak lalu,

Mandi tak basah,

Tidur tak lena,

Henpon 24jam kat tangan kalo boleh bawak masuk jamban.

Bila dah putus??

Haa padah sane sini..

Kerat tangan lah..

Potong leher lah..

Terjun bangunan lah..

Terjun jambatan lah..

So dari situ amiklah iktibar..

Cintailah DIA yang MAHA KUASA

Allahuakbarr...


...................................................................................................................


Selingan dimalam hari untuk diri sendiri ^_^












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...