TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 9 Mac 2012

Kenangan Bersama Kawan

Ye memang terasa rindu kalo time-time cam gini.

Rindu saat-saat sekolah dulu.

Memang tak sama macam zaman skang nih.

Sangat berbeza.

Dulu masa jadi pelajar tak perlu nak pikir hal dunia cuma pikir belajar.

So kengkawan banyak bagi support semasa dalam kelas.

Sebab duduk asrama memang la kawan tu penting sangat.

Dulu kalo setiap petang kat asrama mesti dorang slalu bukak nasyid.

Macam-macam nasyid lah.

Dulu kan memang top dengan lagu Inteam, unic, hijjaz, ape lagi tah aku pun cam dah lupa.

Memang saat tu la paling bahagia ngan kengkawan.

Meh la layan lagu ni...

sob..sob..sob..aku sedey nih wei....


Lirik Lagu Sahabat Sejati - UNIC

Ku biar kalam berbicara
Menghurai maksudnya di jiwa
Agar mudah ku mengerti
Segala yang terjadi
Sudah suratan Ilahi

Ku biarkan pena menulis
Meluahkan hasrat di hati
Moga terubat segala
Keresahan di jiwa
Tak pernah ku ingini

Aku telah pun sedaya
Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca
Oh teman, maafkanlah diriku

C/O :
Oh Tuhan
Tunjukkan ku jalan
Untuk menempuhi dugaan ini
Teman, maafkan jika ku melukaimu
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya

Aku tidak kan berdaya
Menahan hibanya rasa
Kau pergi meninggalkan diriku
Redhalah apa terjadi
Usahlah kau kesali
Mungkin ada rahmat yang tersembunyi



4 ulasan:

  1. Salam.

    Alamak, baca lagu n iteringat arwah kawan. Sebelum perginya dia,kami ada salah faham.. T_T

    BalasPadam
  2. sob2x.. wat sedih lak tringat kwn sekolah.. huhu

    BalasPadam
  3. huhu moon rindu plak zmn belajar dulu... dulu hse mate suka nyanyi lagu jiwang2.. kump. ukays laa.. mcm2 laa..

    xyah susah2 buka radio... haha jimat letrik..

    BalasPadam
  4. CP : SAKIT APE KAWAN AWK TU?


    aku HaniAsyira: TAU XPE,RASE CAM NAK ULANG SMULA KAN SAAT TU.


    C.MOON; HAHAHA REDIO TANPE KARENNN

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...