TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 8 Mac 2012

Nuffnang Tq

Opss......

Aku seperti terperanjat petang ni .

Tetibe gatai tangan ni dok klik nuffnang ..

Pastu aku macam oh kecewa sebelum tu.

Dalam hati berdetik cam nih

" Urmmm kompom mesti rm0.00 jer earning nyer...

Tak payah lah ko nak verangan macam org len yang earning dorang sampai reratus kan.

Haaa....

Tapi jangkaan aku memang salah..

Ko tahuu ape yang aku dapat??




ce tekaa....






ce teka..













...
















..















..













..















Tak payah nak sorok sangat mcm artis jalan kat kapet merah tu cikfi oii!!


Haaa korang fedup ker???


meh nak kasi tau.






Kalau tak jelas sila klik okeh!!!



Itulah hasilnyerrrr

macam beriban pulak kan??

Padahal riban rm 0.25cen jerk...

Tapi aku berbangga gak lah.

sebab selama ni aku menunggu supaya rm0.00 tu beralih ke nombor2 yang len.

Haaa gayat kan aku??

Takpelah pe korang nak kate pon.

1st time ade earning banyak cam gitu tau.

Kau hado???

Hahaha kerekk seh!!


Sesape yang lom daftar lagi, sila la daftar kat sini www.nuffnang.com.my


6 ulasan:

  1. mula2 mmg gitu cikfi.. hehe

    yg penting..jgn klik iklan sendiri plak..

    kang fraud... sape yg rugi.. sendiri jugak..

    BalasPadam
  2. Salam.

    Tu la, masa mula2 dapat sen memang ecited. Sekarang, dah rasa, naik ke tak ni...naik ke tak ni..? Haha.

    BalasPadam
  3. Nanti D share macam mana nak dapat BE :)

    BalasPadam
  4. C.M.A @ CikMoonAdnan : hehehe berkat bersabar dapat la 0.25cen tu hehe
    tq bg sokongan hahaha..


    cp: hehehe tu la xcited gilerrr...padahal br cen cen jerr ^_^


    diana; tq...cepat2 share kat sy ^_^

    BalasPadam
  5. hakhak..macm ayu jugak..first tyme tgk RM0.00 tu berubah jadi RM0.25, rase bangger giler..lebar je senyum,huhu..pahtu, lelama ayu jd fed up sikit ngn nuffnang..susah nk naik. so skang ayu join churpchurp, ank dia gak la,hikhik..ayu rase churpchurp lebih ok la...snang naik earning n senang nk promote kat mane2...siap leh pilih iklan lagi,huhu..ayu da xletak da iklan nuff.letak churpchurp jep:)

    BalasPadam
  6. Ayumi Comot : sy join gak churp2 tuh..tapo earning masih 0.00 lagik...tatau cmner nak naek kan..br je blajar berblog lagik ^_^

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...