TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 23 Mac 2012

PAGI JUMAAT

Morning korang..

Malang tak berbau dah berlaku kat aku pepagi Jumaat yang mulia ini.

Taraaa...........



Namapk tak yang aku terangkan tu?

Terkoyak kulit tumit kaki ku...

Opsss sangat sedap macam makan tembikau sakitnyer.

Melalak aku jap masa kena tu.

Tersepit kat pintu masuk opis..

Memang malang tak berbauu..

Skang ni tengah denyut2 lagi nih.


Camtu lah tempat kejadian berlaku.

Kalo korang boleh bayangkan, cube buat kat pintu memasing.

Muahahaha...

Rasakan sakit nya macam apekah??


>_<

Sakittt tahuuu.......

Kalo pakai heel maunn tencot2 gak nih.....


6 ulasan:

  1. eeesssssssstttt... sakiiittttt... sebab pernah rasa camtu.. huhuhuhu

    BalasPadam
  2. Cik Adieb : huaaaa sakit gilee...napak sikit tp sakit..kalo jln dah sangkt2 kat kain blakang huaa sakit2...


    c,moon : naseb esok cotii....tak la nak tencot2 angkat kain jgn bg kena..

    BalasPadam
  3. adoi.. terasa pulak bila tgk gmbr.. =)

    BalasPadam
  4. aku HaniAsyira : terase cm makan ice cream ye dak..huhuhu

    BalasPadam
  5. siap ada lukisan perjalanan kejadian lg..
    kelas ko nyah..
    awwwww..

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...