TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 10 Januari 2012

Contest My Bestfriends Forever By : Cik Ayu

Hai hai hai hai ...

Cikfi di Tag oleh CikSiput (Thank You Cik siput oi)

Nak tau apa yang beliau tag??

Korang klik banner kat bawah ini 


So kalau korang nak join kena lah patuhi syarat-syarat sebegini :



Oleh yang demikian Cikfi nak juga mempertaruhkan gambar dibawah ini



Gambar ini mungkin bersesuaian ngan contest :


Ini masa kitorang sem 1 (hingusan lagi) kalau tak silap,

Masa itu ada lawatan ke Adtec Shah Alam,

Tengah-tengan round the board kitorang snap pic ini,

Memang banyak kenangan dengan diorang ini,

Mana-mana je pergi mesti ber4 (melainkan masuk jamban lah)

Kalau korang nak tau aku sayang giless kat korang (kawan-kawan yang len pun aku sayang gaks)

Harap hubungan kita bukan takat sini sahaja, 

Mudahan hingga ke Syurga..amin...

Dorang ni tak de berblog macam aku pon..

Cuma ada Fb aje.


-
-

Disebabkan kena tag kepada rakan yang lain ( sesapa pun leh join )

Cikfi nak mengTAG



K..selesai sudah =)

2 ulasan:

  1. alamak kena tag contest pulak..ni kering idea ni..ehhehe..tq cikfi..nt yna buat entry eyh..:)

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...