TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Sabtu, 7 Januari 2012

Gol!

Samat malam kengkawan. Malam minggu kan, pe korang buat ek? Skang ni aku tengah hadap tv1 tengok bola Kelantan vs Negeri Sembilan bersama keluarga. Harus lah kitorang sokong n9 kan. Keh keh keh.. Korang sokong mane lak? Tapi aku suka sangat tengak Khairul che fahmi jadi keeper. So takat ni dah seri 1_1. Harap lah sangat n9 menang. Darah tumpah darah den tu.

Jom reramai sokong n9 okeh! Jangan bazirkan masa ke tempat yang tak berfaedah ye kengkawan. Marilah kita berhujung minggu bersama keluarga dengan xtvt berfaedah.


Selamat berhujung minggu ♀♂


K bai...

Rehat

Petang semua..

Today kat Melaka.

Bawa mak n ayah jumpa cucu nya.  Macam cerita semalam.

Hehe sangat lah lasak beliau..

Cuaca pulak panas sekarang ni




 K nakout da ...



k...baiiiiiiiiiiiiiiiii


Segmen Bloglist Sii Nurul

Syarat untuk menyertai segmen ini adalah : 1. Hanya perlu Follow Blog Sii Nurul. 2. LIKE facebook page dan Subscribe youtube...