TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Sabtu, 14 Januari 2012

KORANG JAWAB BOLEH??

Samat malam semua.

Untuk hari ini,  aku baru nak hapdet blog.

Ini hari aku agak kesibukkan,  nak cite pun lum tibe masa lagi.

Mata dah layu jer nak type entry niha.


Tetiba nak tanya korang semua.

Tolong jawab boleh tak??

Jawab gak ae kalo sesapa yang dah singgah dan baca entry ni,

harap korang komen 1 2 pon jadiklah.

Aku mulakan soalan :

Korang ada lesen memandu??

Korang ada lesen kelas apa?

Suka tak memandu?

Apa perasaan bila korang memandu sensorang? (mana2 korang g lah)

Kenderaan paling beso korang memandu?

Pengalaman pertama kali tekan pedal minyak (motor / kereta )?


Okey tu aje nak tanya...



Sape rasa sudi nak kongsi key...


Gud nite =)

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...