Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 5 Oktober 2012

KURSUS

Semalam aku 1 hari tak ada kat pejabat.  On the way ke pejabat, boss talipon suruh aku masuk kursus 1 hari kat Mahkota Hotel, Melaka.  Boss nak jumpa aku kat area Petrol pump, dia bagi aku segala dokumen then aku terus gerak ke hotel tersebut.

Dari pejabat nak ke Hotel tu dalam 20 minit je kot, itu pun sebab tak sesak.  Kalau sesak memang mendapat lah sampai sejam kot. Tipuuu tipuu.  Sampai jer area Banda Hilir tu, aku cari jer sign board Hotel tu.  Untung aku tak sesat.

Masuk je kat guard kena tahan, mintak bayar parking rm2.00.  1st time aku g kursus parking kena bayar.  Selalunya kalu g mesti parking free jer.

Aku masuk parking pastu menapak dalam 2 minit nak ke lobby.  Sampai lobby ramai gile orang nak checkin hotel.  Aku tak perlu nak check in bagai kan.  Ni badan-badan kerajaan je yang banyak checkin.  So aku g kat kaunter pertanyaan, mana mana tempat nak daftar untuk kurus " Persidangan Pembangunan Dan Pengurusan Fasiliti Kampus endidikan 2012".  Orang tu jawan tingkat 1 ye cik.

Sila naik tangga yer, aku naik tangga sekali tengok ramai jugak.  Amik turn nak daftar masuk.  Bila dah, daftar dapat lah tag name.  Tapi bukan nama aku tapi Muhammad bla bla bla... Aku cakap saya wakil kan boss, xpe lah xpayah lah tukar tag tu.  Soh cik kaunter tu cakap, sila tukar nama pada list pendaftaran ini, sebab nanti nak bagi sijil. Dah sign, dapat la 1 beg laptop wane merah.  Cantik sangat, dalam hati (jangan harap aku nak bg kau boss) haha kejam ek.  Padahal kursus tu boss aku yang bayorr rm500.00 sekepala untuk 1day.  

Sepanjang kursus tu aku men talipon, me conteng2 ketas.  Ade ku kesah sebab sebalah aku xde orang.  Siap post2 kat fb, tegelak2 baca komen kgkawan.  

Sampai batery fon aku low..  Hehehe.  Mana penceramah yang aku rasa best, baru aku fokus.  Kalu amat membusankan, memang aku wat tak dengar jer.


Sempat lagi post haha...


1 ulasan:

  1. ooowhhh apa nie.. wakli bos..tp xdgr btol2.. hahaha

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...