Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 8 Oktober 2012

MAJLIS BERTANDANG

OPs.. so suwit kalo sebut pasal bertandang ni.  Hehehe.  Minggu lepas hari sabtu aku ngan En.Tunang bertandang ke rumah lelaki.  Oh no no.. Suami adik tunang saya okeh. 

Ikut kan ati dan muka ni, memang tak nak sangat pegi bertandang rumah lelaki tu.  Sebab muka ni tak beransur dari mengelupas kulit.  Malam sebelum tu, puas aku dok telek muka ni, tenyeh minyak bebi johnson bagai nak bg kurangkan mengelupas.  Ha padan la ngan muka, xde penyakit cari sakit nak bersalin kulit. Uiss menyelas gile kate kau! 

Sampai kol 1 pagi aku lumur muka dengan minyak bebi johnson.  dah macam orang minyak aku time tu.  Sudah nye aku pun kompem la nak join jugak.  So bile pagi tepek2 bedak skali ade lagi pengelupasan kat muka ni.  Ya ampunn aku terus macam down takmo g.  Akk ipo aku kata okey jer, xnampak sgt. 

Bile masuk je lam kete, ouch... demm napee tak beransur jugak.  Aku rasa macam nak patah balik rumah sambil bebel-2 dengan En.Tunang.

Bile sampai kat PD, muka dah berminyak, jadi kurang lah nampak mengelupas tu.  Huh masa tu semangat la sikit.  Siap tanya kat kak ipar aku, okey tak muke ni?  Die kata okey, jangan pegi cuci, nnt lagi nampak. Aku pun ikot telunjuk jer sampai aku nak minum pun segan haha.

 Dah la panas menunggu pengantin besiap, muka aku dah pedih2 masa tu.  Macam puteri lilin dah.  Pedulik hape org nak kata ape, jap-2 aku sapu tisu kat muka.  Pedih tahu tak !!


So aku pun kurang nak bergambar bile kenangkan muka yang pedih ni. Mood bergambar kelauttt Pd aku campak kan..  Layan gambar yang xmenjadik En.Tunang hamikk!

Biru Is Blue




Perantin baru keluar nak sanding lame beb..



Beradik



kek nyummm nyumm xdpt rasa pun..


So ini aje yang ade.. Tuan belog xsuke interprem haha..  Sebb muka time ni kehodohkan, ak amik keputusan tidak memasukkan nya. hehe






2 ulasan:

  1. huhuhu kalo muka duk mengelupas kulitnya... ouucchhh pedih tu..... lagi2 cuaca panas.. huhu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...